Sociale caféer

Sociale Caféer

Kunne du tænke dig at nyde en dejlig kop kaffe i godt selskab?

Rundt om på byens plejecentre, aktivitetshuse og fælleshuse slår Røde Kors Odense hver 14. dag dørene op til hyggeligt samvær for ældre, der bor i nærområdet. I caféerne bliver du budt på kaffe og kage, mens du har god mulighed for at komme i snak med nye mennesker eller med bekendte fra lokalområdet. I caféerne kan der foregå forskellige aktiviteter, som f.eks. kortspil, gåture, gymnastik, underholdning med sang og musik eller oplæg, der efterfølgende kan drøftes i fællesskab. Du har naturligvis også selv mulighed for at være med til at bestemme, hvilke aktiviteter der skal være i caféen.

Det koster 20 kr. at deltage i cafeen (inkl. kaffe og kage). Til gengæld sørger vi for godt humør og hyggeligt samvær.

Har du yderligere spørgsmål, eller er du interesseret i at blive frivillig i en af Røde Kors Odenses sociale cafeér? Så tøv endelig ikke med at kontakte aktivitetsleder Jette Ørnstrup på tlf. 60 78 44 11 eller på e-mail: odense.cafeerne@rodekors.dk.

Vores 6 cafeer ligger her:

Kontakt de Sociale Caféer

Aktivtetsleder