Åbent hus og pop-up butikken var en succes!

Den 15. og 16. juni inviterede Røde Kors Odense sine frivillige, medlemmer og kunder til åbent hus og pop-up butik i vores nye hus på Lind Hansens vej.

Huset blev taget i brug i foråret 2019 og har samlet flere aktiviteter, både sortering, førstehjælp og kontor, der før lå spredt i Odense. Samtidig er huset stort og lyst med masser af plads til at de frivillige kan mødes.

Om lørdagen blev pop-up markedet blæst i gang af Odense Postorkester, og de besøgende fik lov til at se både de nye og brugte varer igennem, som var blevet stillet op i sorteringen. Samtidig bød de sociale caféer på kage og kaffe, imens man kunne mødes med frivillige fra alle aktiviteterne i Odense. Alle særligt nysgerrige sjæle blev vist rundt i huset, fik fortalt historien om Røde Kors og hørte en frivillig fortælle om sit spændende besøg ved Kenyansk Røde Kors.

Søndag blev der åbnet op for pop-up markedet igen og der kom flere kunder, der allerede havde været forbi dagen før. De var så imponerede over tilbuddene, at de ville se stativerne igennem én gang til på grund af den løbende supplering.

Weekenden var en succes på både salg, samvær og nye relationer på tvær af aktiviteterne.